PATRYK SCELINA

MY MEMORY OF US

WINYL JUŻ W TYM ROKU

W jednych z wywiadów Patryk Scelina podkreślił trudność zadania przed jakim stanął pisząc muzykę do My Memory Of Us. Musiał bowiem połączyć delikatny świata ufnego dziecka z brutalną rzeczywistością wojny.

My Memory Of Us opowiada historię przyjaźni chłopca i dziewczynki oraz ich zmagań z przeinaczoną rzeczywistością II Wojny Światowej. W grze znajdujemy wiele odniesień do prawdziwych postaci oraz faktów historycznych.

Muzyczne połączenie cukierkowych krajobrazów z grozą wojny okraszone klezmerskim brzmieniem było wyzwaniem, któremu z powodzeniem sprostał kompozytor Patryk Scelina.

Poznaj Patryka i jego muzykę

TRACK LISTA:

Strona A

A1. My Memory of Us Suite 3:23

A2. The Book Store 3:03

A3. The Old Man’s Story 1:04

A4. Kids at Play 3:07

A5. Stealing a Cake 7:03

A6. The Boy’s Rescue 2.50

Strona B

B1. Incoming! 1:13

B2. Night at The Ghetto 3:02

B3. Fearful Forest 5:04

B4. Requiem for The Red Folk 3:26

B5. Janusz kept His Promise… 1:13

B6. Fugitives Run 4:58

B7. Scherzo for Friends 1:46

 

Szczegółowe informacje o płycie

Kompozytor: PATRYK SCELINA

Tytuł albumu: MY MEMORY OF US

Data wydania albumu: 

Label: GOLDENBLACK GAME SOUNDTRACK

Label code: 

PODSTAWOWE INFORMACJE:

Usiądź wygodnie i poczuj klimat wyjątkowej muzyki...

Patryk Scelina

Patryk Scelina jest obecny w przemyśle muzycznym jako kompozytor i twórca bibliotek dźwiękowych od ponad dekady. Jego dzieła pojawiają się w różnych mediach, być może najbardziej znane są w grach wideo. Podczas komponowania ścieżek dźwiękowych i projektowania adaptacyjnych systemów muzycznych, Scelina stosuje indywidualne podejście do każdego projektu. Jego doświadczenie w próbkowaniu i projektowaniu dźwięku pozwala mu ulepszać tradycyjne instrumenty i osiągać organiczną, unikalną jakość dźwięku. Z myślą o mechanice gry, jego muzyka płynnie łączy się z narracją, wzmacniając immersję w spójny sposób.

Podczas pracy nad projektem gry zazwyczaj gromadzi profesjonalistów, aby dostarczyć wyrafinowane, atmosferyczne ścieżki dźwiękowe, gotowe do implementacji w silniku gry. Jego najnowsze ścieżki dźwiękowe do gier są szczególnie zróżnicowane stylistycznie. "The Amazing American Circus" osadzona w czasach Złotej Ery w USA silnie inspirowana jest staroamerykańską muzyką, bluegrassem, bluesem i country. "Sin Collector: Repentless" prezentuje mroczne i złowieszcze projektowanie dźwięku, prowadząc do intensywnej, orkiestralnej ścieżki dźwiękowej. Ścieżka dźwiękowa do "KAO The Kangaroo" to radosna, magiczna hybryda inspirowana muzyką etniczną. Jego najnowsza ścieżka dźwiękowa do gry to "Slavic Punk – Oldtimer", dystopijna elektroniczna muzyka noir, która służy do przedstawienia futurystycznej opowieści detektywistycznej. Intensywne i szorstkie projektowanie dźwięku, zawierające elementy punka i muzyki elektronicznej, doskonale komponują się z mroczną i immersyjną atmosferą gry.

Intuicja i wiedza Sceliny pozwalają mu komponować poruszające ścieżki dźwiękowe, które są cenione w branży. Muzyka Sceliny pojawia się również w wielu produkcjach telewizyjnych i na platformie Netflix na całym świecie, ponieważ współpracuje z jednym z największych wydawców muzycznych, BMG Production Music, tworząc muzykę do różnych programów telewizyjnych, zwiastunów i teaserów.

Oprócz kariery kompozytorskiej prowadzi studio rozwoju bibliotek dźwiękowych o nazwie Sonic Atoms, dzieląc się swoimi projektami z kompozytorami z całego świata. Jego innym źródłem inspiracji i wielką radością jest nauczanie. Scelina dzieli się swoją pasją z uczniami jako wykładowca na Uniwersytecie Dolnośląskim i Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.

Patryk Scelina